Subject: Maksetaotluse perioodil 01.10.2024-15.10.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Signe Talalaev"
Date: Wed, 16 Oct 2024 08:02:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.10.2024- 
15.10.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 22 396,45  eur.
Septembri esimeses pooles osutati õigusabiteenust 597 h.

Täpsustan, et septembris 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse 
osakaal Justiitsministeerium 82% ning kliendid 18%, oktoobri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 82%.

  597 x 45,75 x 0,82% =  22 396,45 eur

Leping 4-7/38

    79220

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa septembri

14260

           Septembris  tasus tasus JUM                      arvetest

82%

Tervitades

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.